voordelen om lid te zijn

Alle voordelen om lid te zijn van Golfclub Oude Maas.

Op de eerste plaats, lid zijn van de gezelligste golfvereniging van Nederland.

Op maandag en woensdag is er altijd de heren-senioren ochtend en op dinsdag en donderdag de damesochtend.

In de zomer maanden vindt er op woensdagmiddag Balletje-Balletje plaats.

Daarnaast organiseert de wedstrijdcommissie en de commissie beginnende golfer wedstrijden op de zaterdagochtend meer hierover…

Commissie beginnende golfer, de naam zegt het al maakt u vertrouwd met het spel en de wedstrijden.

Een gast introduceren voor 18 holes € 39 en voor 9 holes € 32

Gereduceerd spelen op Golfbaan Kralingen.

Onze club wordt gekenmerkt door een ongedwongen en gezellige informele sfeer.

Voor meer informatie over de golfclub, lid worden en prijzen vindt u op de website kijk hier

Zoals u wellicht weet, is er op onze baan sprake van een baanexploitant (Rhoon Golf Center) en los daarvan een golfclub (Oude Maas).

Als lid van onze golfclub bent u daarom ook verplicht een baanabonnement aan te schaffen bij Rhoon Golf Center.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met bestuurs- en commissieleden via het emailadres secretariaat@golfcluboudemaas.nl

Wij hopen u regelmatig tegen te komen op de baan en bij onze clubactiviteiten en als lid te mogen verwelkomen.

Het secretariaat is geopend op woensdag van 9-12 uur.
Telefonisch bereikbaar onder nummer 010-5015135