Onze Marshals

Marshal team Rhoon Golfcenter stelt zich voor!

Sinds mei 2022 heeft Golfclub Oude Maas/Rhoon Golfcenter Marshal weer een Marshal-team. 20 enthousiaste Oude Maas leden hebben zich gemeld en zijn begin mei gestart.
De gastheren en -vrouwen zijn herkenbaar aan de door Rhoon Golfcenter/Bert de Bode ter beschikking gestelde polo’s en jasjes.
Hieronder / naast vindt u alle namen van het Marshal team.
U komt de Marshal tegen op dinsdag-t/m zondagmiddag en op vrijdag- en zondag morgen.
Als gastheer- vrouw staan wij alle spelers in de baan met raad en daad terzijde.
Alles om iedereen zoveel mogelijk plezier aan het golfspel te laten beleven.
Soms zullen we vragen, als u dat vergeten bent, om na een bunkerbezoek toch de hark te hanteren en om aansluiting te houden met de flight voor u of de vraag of u pitchfork in de broekzak heeft en of u de witte lijnen rond de greens wilt respecteren.
Niets bijzonders, we kennen allemaal de meest voorkomende regels en etiquette.
U bent  verplicht de instructies van de Marshal op te volgen. Alle Marshals hebben een EHBO/AED en bedrijfshulpverlening training gevolgd.
Op de balie bij de caddymaster staat een display met de naam en foto van de Marshal die u die dag/middag in de baan ziet en kunt aanspreken.

Wij wensen u een mooie golfdag met heel veel plezier en mooie prestaties!

Het Marshal-team