Welkom info

Hallo nieuw lid van golfclub Oude Maas,

Ik ben Marianne Plaat en lid van de ICT Web commissie en ik heet je van harte welkom als nieuw lid van onze golfclub.

Ik ga ervan uit dat je inloggegevens hebt gekregen van het secretariaat om in ons systeem ProwareGolf in te loggen.

Leden hebben het voordeel dat ze mee kunnen spelen in de clubwedstrijden maar ook daarnaast twee keer per week extra online een starttijd kunnen reserveren.

Dat kan via het systeem ProwareGolf maar ook via de Proware/ IntoGolf webapp,
7 dagen van tevoren dus zondag 9:00 uur voor de volgende zondag.
Bellen vanaf 9:00 uur is ook mogelijk

Lees hier de uitgebreide handleiding van ProwareGolf , mocht je er niet uitkomen of vragen zijn kun je altijd mailen Appen of bellen.
Kijk eens op Home – Golfclub Oude Maas  nieuws voor meer info en log ook eens in bij “Leden login” daar vind je meer over verenigingszaken.

Jaarnota,
brief van de secretaris lees hier

Je ontvangt in januari de contributie nota voor het lidmaatschap van onze golfclub.
De factuur ontvang je in de bijlage per e-mail met de mogelijk iDEAL betalen en is ook in te zien op je dashboard.
Als facturen downloaden niet op je dashboard staat, klik dan eerst rechts op items:

Daarnaast ontvang je in augustus-september van RGC het verzoek om te betalen voor het jaarabonnement (speelrecht).
Lidmaatschap jaar van RGC loopt van 1 oktober t/m 30 september

Link: handleiding Proware Golf
Link: naar Proware webapp (telefoon):  Proware App gechikt voor iPhone en Android
Link: Proware dashboard Golfclub Oude Maas (prowaregolf.nl) zie handleiding
Link: website www.golfcluboudemaas.nl

Voor het aanmaken van je wachtwoord volg je de volgende stappen:
Ga naar de site van www.golfcluboudemaas.nl
Rechtsboven: Leden login –Proware
Daarna naar: wachtwoord vergeten
Vul je emailadres in en de letter/cijfers die worden weergeven (controle-code).

Je ontvangt per mail een wachtwoord.

Zo kom je op je pagina/Dashboard en kun je je emailadres of wachtwoord eenvoudig wijzigen onder “details”, rechterkolom.

In Proware schrijf je in voor de wedstrijden, starttijden reserveren en Q kaarten invoeren (Uw handicap overzicht), daar vind je ook je NGF-kaartje

Met vriendelijke groet,

Marianne Plaat