Voorwaarden Golfweek

Voorwaarden

Inschrijfprocedure golfweek/golfvierdaagse 2024 golfclub Oude Maas

1. Voor de golfweek/golf-vierdaagse 2024 kunt u zich uitsluitend inschrijven via de website van golfclub Oude Maas.
2. Op zondag en maandag is er vanaf 1 juli een “open” inschrijving voor alle golfers met een NGF-pasje.
Niet-leden betalen voor de zondag (9 holes) een greenfee tarief voor volwassenen  € 27,50 en voor de jeugd (t/m 21) €10,00

3. Op dinsdag en woensdag kunnen niet-leden deelnemen op uitnodiging van een lid van golfclub Oude Maas.
4. Het inschrijfgeld voor zondag bedraagt €15,- per koppel. Zondag (groot) ouder kind, greenfee afrekenen bij de Caddiemaster.
Voor maandag, dinsdag € 15,-en woensdag  €25,- pp
Niet-leden betalen een greenfee tarief van €35,- voor volwassenen, €12,50 voor jeugd tot en met 16 jaar en €17,50 voor jeugd van 17 tot en met 21 jaar.

5. Het inschrijfgeld (en de eventuele greenfee) dient u bij inschrijving te betalen via I-Deal voor leden en hun gasten.
Voor leden van RGC, bedrijfsleden en gasten van buiten (niet op uitnodiging van Oude Maas clublid) ontvangen een betaalverzoek.

6. Na ontvangst van de inschrijving en de betaling ontvangt u een bevestigingsmail.
7. Indien u om wat voor reden dan ook uw inschrijving ongedaan wilt maken, gelden de volgende afspraken:
• Tot een week voor de betreffende wedstrijd krijgt u het inschrijfgeld terug minus € 5,00 administratiekosten.
• Tot drie dagen voor de betreffende wedstrijd krijgt u het inschrijfgeld terug minus € 7,50 administratiekosten.
• Bij terugtrekking daarna krijgt u geen inschrijfgeld meer terug.
• De kosten van een eventuele greenfee krijgt u altijd terug.
• Schrijf niet uit, meld het bij de wedstrijdleiding.

8. Voor overige vragen en/of opmerkingen kunt u altijd bij leden van de golfweek commissie terecht.
9. Wij plaatsen foto’s van de Golf-4 daagse, waarop u herkenbaar kunt zijn, op onze website. Ook delen wij wedstrijdindelingen, speelschema’s en uitslagen van wedstrijden op onze website.
Wij verzoeken u de commissie (webict@golfcluboudemaas.nl) ervan op de hoogte te brengen als u hiermee niet akkoord gaat.

Voor 4 drukbezochte dagen is onze voorraad handdoeken niet toereikend. Wij verzoeken u vriendelijk uw eigen handdoek mee te nemen

Juli 2024,
De golfweek 4 -daagse