Rhoon Open 14, 15 & 16 juni 2024

voor aanmelden Toernooi

info@rhoongolfcenter.nl

Rhoon Golf Center / Golfclub Oude Maas

Op 14, 15 en 16 juni is het zo ver. Terug van weggeweest: hét Rhoon Open.

Het belooft voor zowel de ervaren golfer als de beginner een fantastisch toernooi te worden.

De organisatie van het Rhoon Open 2024 is al hard aan de slag gegaan om er voor alle deelnemers zowel op als rondom de baan er een feest van te maken.

Deelnemers kunnen in de volgende 2 categorieën strijden om mooie prijzen:

0 t/m 17.9 individueel strokeplay (netto/met handicap verrekening) Ook prijs voor de beste bruto!
18 t/m 54 individueel stableford

Voorrondes worden gespeeld op vrijdagmiddag vanaf 16.00 of zaterdagmiddag vanaf 13:00 uur en zondagochtend vanaf 10:00 uur is de finale met aansluitend een BBQ en een groot scherm om EK voetbal te kijken.
Er wordt gestart van hole 1 en 10

Het inschrijfgeld bedraagt €35,- voor leden en €55,- voor niet-leden. BBQ op de finale zondag € 25,-

De keuken blijft voor de golfers speciaal open na de voorronde op vrijdag en zaterdag. Je kan een voucher kopen bij het aanmelden op de wedstrijddag voor een saté met friet voor slechts €17.50!

Finaledag

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat het Nederlands elftal ook speelt tijdens de finaledag van het Rhoon Open. Wij snappen natuurlijk dat je dit niet wilt missen, daarom zal er een groot scherm geplaatst worden om dit te kunnen bekijken!

Er zijn meer dan 100 inschrijvingen! Dit betekent echter dat we helaas met een ‘cut’ moeten werken van 80% en dat daardoor 20% niet door zal gaan naar de finale. De startlijsten voor de finaledag wordt zaterdagavond bekend gemaakt!

BBQ:

Heb je je nog niet aangemeld voor de barbecue? Geen zorgen, je kunt je altijd nog aanmelden op zondagochtend.

Als je nog vragen hebt of meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We kijken ernaar uit om je te zien op het toernooi!

Hartelijke groet,
Organisatie Rhoon Open 2024