Handicapregistratie

Handicapregistratie voor vrije golfers
Abonnementhouders van Rhoon Golfcenter en golfers zonder abonnement willen wij graag attent maken op de mogelijkheid om uw handicap als vrije golfer via Golfclub Oude Maas te laten registreren.
Golfclub Oude Maas draagt dan zorg voor registratie, administratie en afhandelingen van uw actuele handicap en aanmelding bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF).
Verder verzorgen wij aan het begin van een nieuw kalenderjaar ook de uitgifte van uw NGF-handicap kaartje.(vanaf 2021 digitaal)
De kosten hiervoor bedragen € 60,00 p.p.p.j. Hiervoor wordt u dan opgenomen in het handicapregistratiesysteem van Golfclub Oude Maas en ontvangt u tevens ons clubblad TeeTime voor alle informatie over de club.
Verder kunt u Qualifying kaarten registreren en invoeren in de GolfAppWebAppProware golf.
Zie voor uitgebreide handleiding op deze site.

• Lidmaatschap NGF inclusief WA-verzekering.
• Via ProwareGolf online handicapregistratie.
• Eenvoudig online scores invoeren via Internet Proware Golf/ ProwareApp
• 4 x per jaar het clubblad van Golfclub Oude Maas in uw brievenbus.
• Gratis account bij de app GOLF.NL, www.golf.nl/app
• Een NGF-pas (digitaal) voor elke NGF registratie- lid.

Spreekt dit u aan dan kunt u zich aanmelden