Na uw inschrijving ontvangt u na 1 dag een bevestiging per e-mail.
Noteer alstublieft kort eventuele opmerkingen bij “bericht”
Vragen?  webict@golfcluboudemaas.nl

De winnaars zullen deelnemen aan de regionale finale op 20 september 2024, welke gehouden wordt bij Golfclub Oude Maas.
De landelijke finale van de Handicart Trofee vindt plaats op 10 oktober 2024 bij Golfclub Anderstein.

Handicart toernooi op Rhoon Golfcenter samen met GC Oude Maas; vrijdag 9 augustus  2024

met speciale gasten van “Vrienden van Zuidwester”

Stop, verlaat nu niet ineens dit onderwerp want het is de moeite waard dit artikel te lezen

Toen ik in mijn beginnende golfjaren las over een handicart wedstrijd dacht ik nl. ook….je/ik zit toch niet in een handicart, mag dus niet meespelen en klikte ik dit weg.
Gelukkig kan ik zelf nog de 6-8 km.op de baan op mijn eigen benen afleggen.
Maar het verhaal ligt ietsje anders.
Het is een super, leuk toernooi met diverse extra kansen onderweg om met een pracht score de finish te halen en iedereen mag meedoen want de opbrengst is voor Stichting Handicart die het mogelijk maakt om iedereen, die niet meer zo goed door de baan kan lopen, met behulp van een handicart een heerlijke dag golfen te bieden.
De kosten worden zeer laag gehouden, de green fee wordt niet doorberekent en praktisch de hele opbrengst gaat naar de St. Handicart.
Mocht u meer over deze organisatie weten dan even naar www.handicart.nl

Op vrijdag 9 augustus organiseren wij in Rhoon weer het jaarlijks terugkerend evenement.

De bijdrage voor u is maar € 20,- en iedereen (uiteraard met baanpermissie) mag meedoen.
We gaan er een super leuke dag van maken waarbij u voor een kleine extra eurootjes ook nog wat afslagen kunt afkopen.
Verder zullen we een loterij houden met, uiteraard weer leuke prijsjes.
Ook dit komt ten goede van St.Handicart.
Heeft u overigens nog leuke prijsjes liggen dan zijn deze uiteraard altijd van harte welkom maar ook onze zakenvrienden kunnen een extra bijdrage leveren door een gift of een leuke prijs ter beschikking te stellen.

Wat op deze dag een geweldige toevoeging is dat er kraampjes van “Vrienden van Zuid Wester” zullen staan, een ondersteunende groep aan Stichting Zuid Wester welke een organisatie is die zorg en dienstverlening biedt aan mensen met een verstandelijke beperking.
De cliënten zijn al volop aan de slag om hun prachtige zelfgemaakte producten zoals keramiek, houtverwerking, sieraden etc. aan u te verkopen zodat er weer nieuw materiaal aangeschaft kan worden om  volop aan de slag te blijven en zij weer een goede invulling van en heel veel plezier in hun leven hebben.

Laten we er, als Golfclub Oude Maas en Rhoon Golfcenter, een schitterende dag van maken met een super bijdrage voor Stichting Handicart.

U kunt zich vanaf 1 juni inschrijven via onze site. Zegt het voort.

Ellen van der Schalie

Clubconsul HC Oude Maas